الثلاثاء، 26 مارس 2013

يا اللى كنت ف يوم حبيبى بقلم أسماء محمد محمد

يا اللى كنت ف يوم حبيبى بقلم أسماء محمد محمد

                       

يا اللى كنت ف يوم حبيبى
&&&&&&&&&&&&&&

يا اللى كنت ف يوم حبيبى

اذا كان لي مره كلـمه عندك

انت ليك بصمه فى دمى

بصمه مش يمحيها بعدك

أنا بحروف اسمك هاغنى

و أتمتم تراتيلى لقـــــلبك

دى رموز وطلاسم بقلبى

سرها تقراه عيونك

يا عشق عمرى

ويفضل بالقلب سكنك

ولما الحنين ليك يشدنى

افتكر  قلبى سايبوا  دايب بحبك

من غير حتى بكلمه تودعنى

ونسيت عهدك لما كنت جنبك

ولو جيت فى يوم ندمان لفراقى

راح افكرك بقلبى اللى هان ف يوم عليك

ولا دموعى وسهرى ولوعى

ياما سهرت تشتكي صدك

هتفضل ساكن انت ف دمي

وياريت ابقى ساكنه ف دمك

اذا كان ليا ف يوم كلـمه عندك

فانت ليك بصمه فى دمى

بقلم اسماء محمد محمد 




 




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ