الثلاثاء، 29 يناير 2013

هوه انتى لسه بتسألى بقلم أسماء محمد محمد

 هوه انتى لسه بتسألى بقلم أسماء محمد محمد






 هوه انتى لسه بتسألى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوه انتى لسه بتسألى
إنتى بالنسبالى ايه

لا لا

يا حبيبتى

اطمنى

ياللى قلبك كنت بادور عليه

انتى طبعا

اللى بلعب ب هواكى

وبسذاجتك هاستغلك

وقلبك هقطع فيه

ولما حبى يجرى جوى دمك

هلعب بيكى

وبهواكى

وهخلى نهارك ليل

وليلك يا ساذجه

هيبقى عمر طويل

تقضيه فى بكى وعويل

ولما اقولك

انى اتحديت العالم عشانك

وسيبت كل اللى يتمنونى

تبقى عبيطه انك سدقتى

انى ف هواكى دبت طب ليه

طيب يا هبله

دانا بكلامى الحلو هسمعك وادوبك

ولما الاقى الحنين ليكى واخدنى

طبعا على حضنك هجرى

وبحنانك اتمتع بيه

عشان بالحب تدلعينى

وتحايلى قلبى

اللى غاوى بقلبك يلعب بيه

واما اعيش احلم بدنيا

انتى نورها ف كل ثنيا

وبعدين اروح فى بعدك لدنيا تانيه

هوه ده يا حبيبتى

وإذا كان عجبك اللى انا اتعودت عليه

ولما اقولك يا عيونى

مستحيل أبدا تهونى

اوعى تصدقى جنونى

ده انا يا عبيطه

اللى مستحيل قلبك هبقى عليه

دا انا لقهر القلوب غاوى

وبدموع الحيارى بارتوى واسكر كمان وايه

ولما اقولك كل ثانيه تفوت عليا

صعبه من غيرك الدنيا

اوعى تصدقينى

لأنى بكون يا هبله

بحضن واحده تانيه

لقلبى تدلع فيه

ولما قلبى يقولك يا حبيبتى

انتى جنونى واشتياقى

اوعى اوعى تصدقيه

ده قلبى بيحب كتير كتير تبعدى

عشان بقلب غيرك يلعب بيه

اقسملك انك طيبه

ما انا قلبى أول واحد بقلبك يلعب بيه

بس بس تعرفى

قلبك ده انا هموت عليه هموت عليه

شوفتى شوفتى لون عيونك

بردو بردو كذبى لسه بتصدقيه

والله انتى

فى الزمن ده

خساره خساره بجد قلبك العب بيه

بس اعمل ايه

فى طبعى اعمل ايه اعمل ايه

ده يا حبيبتى الطبع غالب

وده اللى اقدر عليه

انى بالكلام اسحر من القلوب كتير

وعالكذب عايش ومتهنى بيه

لكن اقسملك اقسملك

انى عايش من الحب الصادق محروم

ونفسى والله على حبك ابقى عليه

بس بس اعمل ايه

اتعودت فى العشق الحرام اغرق

زى اللى غاوى من البحر المالح يشرب

والله والله الحرام لقلبى ما بيرويه

اوعى اوعى

لكلامى الحلو تسمعى ولكذبى تصدقيه

ولو جيت فى يوم اقولك

آسف يا حبيبتى

سامحينى وحبك أنا باقى عليه

أوعى اوعى لكلامى تصدقيه

دى هيه حياتى

والله انا خايف القى ربى

بالذنب ده وانا غارق فيه

بس بس شطانى يا حبيبتى

أنا موش بقدر عليه

بقلم أسماء محمد محمد